Svaka modna agencija ima stroge kriterije prema kojima bira svoje manekenke i manekene, pa tako i Modna agencija ružnih. Tamo je radna snaga – blago rečeno – neobičnog izgleda.
Među najpoznatijim londonskim modnim agencijama je i Modna agencija ružnih – jedinstvena kompanija koja je uspjela plasirati svoje manekenke i manekene u sam vrh bez obzira što ne izgledaju kao ostali u svom fahu, piše Oddity Central.
Djelatnici Modne agencije ružnih imaju od 18 do 100 godina, a agencija ne traži čak ni da imaju određeni broj kilograma, već ih bira prema zanimljivom i neobičnom izgledu.
Dell je jedan od najpopularnijih manekena u Modnoj agenciji ružnih. U taj posao je ušao potpuno slučajno – radio je kao dostavljač za poštansku kompaniju kad ga je spazio vlasnik agencije Marc French i zamolio da ga nekoliko puta fotografira.
'Dell nije jedna od onih osoba za koje bi se reklo da dobro izgledaju. Ima isturene zube, klempave uši – ukratko, mnogi bi rekli da je ružan. No ja obožavam njegovo lice i mislim da je ružan na sjajan način. Teško ga je ne zapaziti', kaže Marc French.
Ako bacite samo jedan pogled na službenu stranicu Modne agencije ružnih, bit ćete oduševljeni. Djelatnici te firme raspoređeni su u sekcije djevojaka, momaka, specijala te trenutno popularnih manekenki i manekena.
Među 'specijalima' su motoristi, blizanci, osobe nižeg rasta i ljudi poput Sultana Kosena, koji je visok dva i pol metra, te Elaine Davidson, koja ima 2.500 piercinga. Među tim specijalnim manekenkama i manekenima, koji su se čak našli i u dokumentarcu, je i penzionirani bankar Princ Albert, koji je svoj prvi piercing dobio sa 75 godina, a danas ih ima 241.
Modna agencija ružnih nije nova stvar – sama kompanija stara je više od 40 godina. Bez obzira na svoj uspjeh, mnogi djelatnici agencije još uvijek su objekti predrasuda i često se događa da im ljudi ne vjeruju kad kažu da rade kao manekenke i manekeni.
French kaže da se mnogi ljudi doživljavaju u novom svjetlu otkad su radili za njegovu agenciju.
'Glava odlika 'ružnog' modela je da joj/mu je ugodno u vlastitoj koži. Nikad zapravo ne znam što tražim kad održavamo audicije. Jednom kad se pojave na vratima, tek onda sam siguran da ih želim zaposliti', kaže Marc French.
Manekenke i manekeni Modne agencije ružnih radili su za svjetska imena poput Calvina Kleina i talijanskog Voguea i za njima je velika potražnja.
A interes ljudi koji žele nositi odjeću za tu neobičnu agenciju samo raste: u redovima za audicije sad već stoje i bakice – odmah pokraj krupnog motorista!
Objavi komentar